Donderdag 10 mei van Reims naar Epernay

10 mei 2018 - Épernay, Frankrijk

We hoeven vandaag niet te haasten want we hebben maar goed 40 km af te leggen, daarbij gaan we wel een heuveltje over vanuit Reims wat behoorlijk intensief is. Het voordeel van die heuvels is dat we daarna ongeveer 10 km lang niet heel veel hoeven te trappen.

Rond 15:00 waren we bij hotel in Epernay, waar Riet en Frederiek na wat ruzie met de Tom Tom ook net op het parkeerterrein stonden. Ingecheckt en de fietsen in een aparte ruimte buiten geplaatst. Eerst even opfrissen voordat we wat gaan doen, daarna door naar het dorp voor een glas champagne. Uiteindelijk op het terras terecht gekomen bij de Avenue de Champagne waar we vorig jaar ook al hadden gezeten. We zouden nog gaan kijken om wat te gaan eten maar uiteindelijk besloten dat hier te doen, we hoeven dan ook niet meer te verkassen en kunnen lekker een potje fase 10nen. Riet heeft wat moeite met de hoeveelheid jokers in het spel en Frederiek doet net alsof ze het niet snapt, maar wint dan uiteindelijk wel.
Bij terugkomst zijn we direct gaan slapen, iedereen was nog zo moe van de dag daarvoor.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade