Zondag 6 mei, Van Hechtel-Eksel naar Perwez

6 mei 2018 - Hechtel-Eksel, België

Wat  super vriendelijk zijn Bob en Hilde. Ze hebben een geweldig fijne ruimte voor vrienden op de fiets, maar ook voor iemand die graag in de buitenomgeving verblijft.

Heerlijk ontbijt gehad met eieren van de eigen kippen, eigenlijk veel te veel van het goede hier blijft echt wel wat van over. Navagatie ingesteld en op naar Perwez.

Dag twee is nog wel even wennen zo op de fiets. Met een dubbele navigatie zowel op de telefoon als op de Garmin is de route gelukkig snel gevonden.

1. Roy:
    15 mei 2018
    Succes met het leuke fietsavontuur en leuk dat we middels deze vlog een beetje kunnen proeven hoe jullie het ervaren! Gaaf,..................... en nog veel veilige kilometers.
  2. Jerry Verhoeven:
    15 mei 2018
    Hè familie Kruijssen , geniet van jullie mooie reis.

Gr..... Jerry
  3. Annelies van Sonsbeek:
    16 mei 2018
    Mike en Rianne,
    Leuk om jullie te volgen! Wát 'n mooie start van jullie fietsvakantie.
    Uit betrouwbare bron heb ik wél vernomen dat materiaalpech jullie ook al niet meer vreemd is; hopelijk blijft dat jullie de rest van de reis bespaard.
    Ik wens jullie veel plezier tijdens deze mooie en bijzondere vakantie; geniet ervan!
    Groetjes van Annelies
  4. Jan Tames:
    17 mei 2018
    Veel fietsplezier !!!
  5. Lia en Paul:
    19 mei 2018
    Lang over gesproken en dan nu op reis! Wij wensen jullie een goede reis. Groetjes vanuit Den Bosch . Als jullie terug zijn snel eens afspreken 😎.
  6. Christel:
    20 mei 2018
    Heel veel plezier, geniet ervan! Hoe is het met de kundjes ? ( blaten op de billen ) ?